office@nazp.bg Follow Us

ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА предаване 4

nazp.bg

Сервизно, гаранционно и следгаранционно обслужване на един продукт. Едни и същи ли са търговците, които извършват гаранционните и следгаранционни услуги. Как най-рационално да се подхожда когато решим да ползваме следгаранционни услуги при отстранянване на дефект на закупена стока. Всичко това може да чуете в четвъртото предаване на съвместната продукция на радио "Фокус" и "Национална асоциация за защита на потребтелите" - "ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА", което се излъчва всяка неделя на честотите на радио фокус от 17 до 17 и 30 часа.


 




Проект: Нов шанс за всеки в СДРУЖЕНИЕ "НАЦИОНАЛНА АСОЦИАЦИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ", Договор № BG05M9OP001-2.010-0599-C01

Главна цел: улесняване на достъпа до заетост и осигуряване на подкрепа за социално включване на 26 лица от уязвими групи на пазара на труда, хора с увреждания и други социално изключени лица.

Бенефициент: СДРУЖЕНИЕ "НАЦИОНАЛНА АСОЦИАЦИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ"

Обща стойност: 298 783.97 лв., от които 253 966.37 лв. европейско и 44 817.60 лв. национално съфинансиране

Начална дата: 01.07.2018         Крайна дата: 01.11.2019



Този уебсайт използва "бисквитки". Използвайки уеб сайта, вие приемате използването на "бисквитки" Политиката за използване на бисквитките. Приемам