Сервизно, гаранционно и следгаранционно обслужване на един продукт. Едни и същи ли са търговците, които извършват гаранционните и следгаранционни услуги. Как най-рационално да се подхожда когато решим да ползваме следгаранционни услуги при отстранянване на дефект на закупена стока. Всичко това може да чуете в четвъртото предаване на съвместната продукция на
радио "Фокус" и "Национална асоциация за защита на потребтелите" - "ПОТРЕБИТЕЛСКА КОШНИЦА", което се излъчва всяка неделя на честотите на радио фокус от 17 до 17 и 30 часа.
ПРОЦЕДУРА BG05SFOP001-3.003 ГРАЖДАНСКИ КОНТРОЛ ВЪРХУ РЕФОРМАТА В СЪДЕБНАТА СИСТЕМА
ПРОЕКТ „Нови решения в света на технологиите“, с договор № BG05SFOP001-3.003-0122-C01 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от Европейски Социален фонд на Европейския съюз по ОП „Добро управление” 2014 – 2020 г.
Главната цел на проекта е да се подпомогнат процесите на адаптиране, развитие и усъвършенстване на алтернативни методи за решаване на потребителски спорове
Обща стойност на проекта: 81 265.63 лева, от които 69 075.79 лева европейско финансиране, 12 189.84 лева национално съфинансиране.
Начална дата на изпълнение: 03.02.2021 г.Крайна дата на изпълнение: 03.12.2021 г.