Как се подава сигнал до Националната асоциация за защита на потребителите
23 Януари 2019
За съжаление в България всекидневно ставаме жертви на измами, но някак си сме свикнали да премълчаваме и приемаме нередностите. Една от целите на нашата асоциация е да информираме достатъчно потребителите, за да станат по-активни и осъзнати за правата си.
Ако си потребител, който е останал подведен или недоволен при покупка на стока или дадена услуга, и твоите права са били нарушени, то имаш основание да подадеш жалба срещу търговеца. Например, когато мобилен оператор е дал подвеждаща или невярна информация относно услугата, която предлага. Или пък търговец не предоставил своевременно съществена информация относно даден продукт и по този начин манипулира избора ти за покупка.
Какво може да направиш, ако си станал жертви на подобна измама?
Всеки потребител може да подаде жалба до нас в писмена форма на хартиен носител, както и по електронен път. Подайте вашия сигнал за нарушение тук: https://goo.gl/i1Pz7E
Какво трябва да съдържа жалбата:
Данни за лицето подало жалбата - име, пощенски и/или електронен адрес;
Срещу кого се подава жалбата - Име и адрес на фирмата;
Оплаквания и искания на жалбоподателя;
Подпис, когато се подава на хартиен носител. Ако е упълномощено друго лице да подаде жалбата, то към нея се прилага и пълномощно. В случай че подавам жалбата по електронен път, не се изисква тя да бъде подписана с електронен подпис;
Документи – копия от касови бележки, фактури, договори и други документи
След като разгледаме детайлно подадената информация, ще ви отговорим какви са възможностите да потърсите съдействие и как можем да ви съдействаме.